Fredrik Karlsson

2016-05-28
22:59:53

Hej igen, vi börjar med en före-efter bild!

Jag har varit helt off med träning under en längre tid, drog dock i gång igen i Februari efter att inte har tränat på kanske 6 månader..
Innan jag slutade vägde jag 88 kg !!! och nu i Februari var jag nere på 67.5 kg och hade förlorat precis allt jag hade kämpat för..
 
Nu ligger jag på hårdträing och tänker inte sluta, nu tänker jag kämpa och hålla detta igång år framåt!
Just idag väger jag 74.6 kg och har alltså gått upp 7 kg vilket jag är nöjd med.
Mitt mål är att sikta på hård träning, bra mat och nå vikten på 90 kg innan året är slut.
 
Jag är riktig dålig på att posera framför kameror men man får göra det bästa av det, haha! :P
Jag bjuder på bilder nedanför..... Cheeeeers, på återseende!

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: