Fredrik Karlsson

2014-11-26
11:15:00

Årets julklapp 2014!!

Som många kanske vet så är ju årets julklapp träningsarmband vilket jag tycket är både bra och dåligt.
Tycker att man har märkt extremt stort intresse på senaste tiden om träning vilket är jävla bra att Sverige är så intresserade av just det. 
Min instagram spammas av träningsbilder dagligen vilket blir tjatigt men det är väldigt roande att se att många tycker om det! :)

Så på så sätt tycker jag att det är roligt med årets julklapp. Däremot är jag lite skeptisk till dess funktion, funkar den verkligen som den sägs? Kan verkligen ett armband känna hur din sömn har varit?.. 
Jag är väldigt skeptisk till den funktionen och tror det är någon typ av "bluff". Men jag vill inte dra för stora slutsatser för jag har ju inte testat den själv, men det låter faktiskt lite overkill..
Annars tycker jag armbandet låter väldigt bra och kan säkert vara till hjälp för många.

Är du intresserad av detta träningsarmband så finns den för hela 33% vilket blir 699kr istället för 995kr.
Går att köpa här och denna sida har även väldigt snabb leverans och fri frakt över 500kr. 

Lycka till med din träning! ;)
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: