Fredrik Karlsson

2016-06-29
22:23:00

Hur tränar jag?

Så här går passen till
Varje pass har en eller ett par viktiga övningar som du ska lägga allt krut på.

Värm upp i 5 minuter på ett löpband eller motsvarande om du behöver. Värm sedan upp inför första övningen genom att stegvis gå upp i vikt. Börja med några set på tom stång, och öka med lätta uppvärmningsset upp till ca 80 % av ”topp-set”-vikten.
Gör ditt tyngsta set.
Sänk vikten och gör fyra lättare set.
Vila och gå vidare till nästa övning.

Mina "viktiga övningar" är marklyft, knäböj, militärpress och hantelrodd. 
Sen kör jag även andra övningar också, dock bara fyra set med normal hård vikt.

Detta är ett riktigt bra träningsprogram jag gillar, låter det intressant också för er så finns det mer att läsa på 
styrkelabbets hemsida här det bästa är att detta passar även perfekt för er som kanske bara har tid att träna 3 gånger i veckan! 

 
free youtube/instagram/facebook/twitter subscribers
free youtube/instagram/facebook/twitter subscribers
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: