Fredrik Karlsson

2016-06-20
23:37:36

Gick helt åt helvete #träning

Fy fan, igår hur pepp som helst!
Gick åt helvetet.. Klarade inte ens 145 kg vilket jag förra veckan lastade upp hur enkelt som helst!!!
Riktigt kasst, och frustationen var på topp, ville bara skrika ut ilskan inom mig!
Kunde inte heller använda ilskan till att få kraft, det var helt enkelt inte min dag igår!

Idag har jag bara haft vila, jag kände att efter igår så behövde jag vila min kropp helt enkelt.
Varit en tuff vecka med väldigt tuffa pass, men nu är det ny vecka och det är bara satsa mot nya mål!
Men körde som vanligt nervarvningen på 4x10 110kg vilket gick betydligt bättre så har ändå hyfsat känningar från gårddagens pass..

Nu är det bara tagga jobb om 6 timmar, fy fan.. Få lite behövlig sömn!
#träning #gym #mmsports

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: