Fredrik Karlsson

2016-07-07
13:10:00

Personligt bäste - knäböj!

Vilken fantastiskt dag!
 
 
 
Gick kanon på jag säga, dagen börja med sovmorgon och sedan en tripp till sommarstugan..
Hem och dundra i sig en liten bar, mybcaa och PWO sen var krafterna redo för ett monster ben pass!
Började med knäböj och fick personligt bästa, vilket uppgår till just nu 100 kg! 

Sjukt nöjd över att det ändå har gått så bra som det har gått!
För er som inte vet, så har jag problem med mina knän, dom är lite skevda så kan inte gå ner max men tillräckligt för att det ska kännas något enormt. Det som skulle hända om jag går ner tillräckligt är att mina knän skulle vika sig, och det vill vi absolut inte ska hända!
Så jag bygger sakta och säkert upp stabilitet och teknik istället för att bara slänga på vikter!
Nästa mål blir 105 kg och känner att jag garanterat kommer ta det nästa ben pass! ;)
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: