Fredrik Karlsson

2016-01-09
22:53:32

ETS2 i fokus atm

Pendlar mycket från spel till spel, har inget spel som jag sitter och nöter och älskar varje dag år ut och år in..
Förr när man var mindre spela man kanske enormt mycket med sina kompisar WoW och CS, och då var man ju tillsammans och hade skoj. Sen slutar vissa spela och det blir inte lika roligt helt enkelt och sitta och gama samma spel ensam, så därför byter jag ofta eftersom till slut tröttnar jag på spelet..

Just nu sitter jag och kör ETS2 ( Euro trucker simulator 2
Det roliga är ju att jag egentligen inte har något intresse för lastbilar osv, men just detta spel tycker jag är på något vis avkopplande och roligt.
Man börjar från scratch med att åka för något annat företag för att tjäna pengar så man har råd att öppna upp ett eget företag. Sedan får man liksom åka runt i europa och köra till storstäderna med leveransen och tjäna ännu mera pengar för att sedan anställa folk till ditt företag som åker för dig.

Roligt spel, avkopplande och speciellt om du har ratt och pedaler så ökar det ju spelupplevelsen något enormt!
Jag själv kör med ps3 kontroll atm, men har en ratt och pedal i källaren men inte orkat ta upp den ännu pga brist av plats.. Men någon dag ska man väl orka haha..

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: