Fredrik Karlsson

2015-05-09
10:26:32

Gymvaruhuset, SU-PRICE

Testade något helt nytt och körde en beställning från Gymvaruhuset och sjukt snabb leverans till bra priser.
Jag har haft lite problem med att få igång energin eftersom jag jobbar så mycket och köpte en PWO som hette Berzerk Einherjer och det var länge sen man fick sån kick alltså! Vilket fokus jag fick och vilken energi, var magisk känsla som man inte haft på länge! Kände även att jag fick extra styrka så ger verkligen bra poäng till den och rekommenderar den starkt. 
Så ska ni köpa någon PWO och är villiga att testa något nytt rekommenderar jag starkt denna från gymvaruhuset.com och hoppas ni blir lika nöjda som jag! :)

För att få ännu mera sug tänk på att äta kanske 2 timmar före träning, ät inte direkt innan träningen för det är sjukt önödigt det blir bara trögt. Och en sak ni kan tänka på, har ni tom mage har ni ingen mat ni ska bränna, utan då bränner ni rent fett direkt istället för att om ni har mat i magen så bränns maten ner först och sedan fett. 
Så därför är det perfekt att ta en promenad innan frukost, för då är er mage tom och det är ren fett som försvinner!
För att minska att musklerna ska brytas ner kan man ta lite BCAA som är perfekt att ta 4 ggr per dag. 
Jag gillar tabletter mer för då slipper man blanda massa shakes osv... Det är något du bör testa också!
Ta en titt på deras sida, lovar att du lär hitta något intressant. 
gymvaruhuset.com
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: