Fredrik Karlsson

2015-03-04
13:55:50

Snabb "deff" !!

Jaha, ändrade planer..
Väger idag 84 kg ungefär på morgonen. Och fick reda på igår att jag blev bjuden på utomlandsresa av farsan till Side i Turkiet nu i April.
Jag hade först tänkt att nästan köra bulk till slutet av mars men nu blir det ändrade planer..
84 kg får räcka denna gång, mer en jag någonsin har vägt och är sjukt stolt att ha lyckats efter så långtid, vilken kamp det har varit tro det eller ej..
 
Nu ska jag börja köra en liten annorlunda deff, jag ska testa lite och inte bara köra som en vanlig deff och se vart det leder! Jag flyger 18 April och ska försöka få så "trimmad" kropp som möjligt.
Lär bli mycket kondition men samtidigt får jag inte glömma bort styketräningen, blir nog att köra kondition efter vaje styrkepass och sen utöver det promenera varje dag..
Det jag ska göra annorlunda är att jag ska försöka hålla min nuvarande vikt så gott det går..
Jag vill helst inte gå ner under 80 kg men 78 kg är väl maxgränsen!

* Minska på socker intaget något enormt. Inga mera sötsaker (godis/kakor/oboy/nyponsoppa osv)
* Fortsätta äta bra med mat dock bara käka nyttig mat gröt, ris, kyckling, vitaminer, bra fetter ( avakado,lax etc)
* Promenera minst 5 dagar i veckan och köra styrketräning 4 gånger i veckan.

Kommer bli otroligt tråkigt, men kul att testa lite annat än sist och se om jag kan lyckas kombinera att hålla min vikt någorlunda, men samtidigt minska på fettet och behålla muskelmassan...

 
Kommentarer:
2015-03-07 @ 15:24:12

Hej där,

Jag har nu länkat alla bloggar i "Har du en blogg #5" och din blogg var en av dom. :) Tillsammans med inlägget så är där en tävling, en tävling om 3 fina priser. Så vill du vara med och tävla så kika in mitt senaste inlägg. :D

Kram!

2015-03-10 @ 14:51:45
#2: Jenni

Bra blogg :)

2015-03-19 @ 19:48:29
#3: Helene

Va kul med semester! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: