Fredrik Karlsson

2015-04-09
09:26:00

With time things change..

Jag har varit en person som har varit från väldig aktiv till helt borta från gymet, dock senaste året så har jag faktiskt kört minst 3 ggr/veckan och försöker få in 5 workouts när det går!
Förut kunde jag ibland inte ens orka köra 1 pass i veckan, för jag var lat och inte brydde mig så mycket om träning.
Så därav har jag heller inte kanske världens förändring som man kanske skulle gjort om man hade hållit igång med träningen minst 3 ggr/v. Men jag är ändå nöjd med mitt resultalt, jag har gjort framsteg och det är jag väldigt nöjd med. I början av min träning kunde jag inte ens ta 8 kg i biceps curl, nu kan jag ta 20 kg när jag har en bra dag.
Det är framstegen som räknas, with time things change. 
 
Här under är en bild från 2012 till 2015, som jag sa så höll jag ett längre uppehåll mellan bilderna och det är på senaste året (från 2014 September) som jag har tagit träningen till en liten högre nivå!
Frågor eller funderingar eller något annat släng iväg en kommentar!
 
 
Kommentarer:
2015-04-10 @ 19:11:02
#1: andreas

fortsätt så!!!
tänk också på vad du äter det är en viktig bit av återbyggandet av musklerna

2015-04-13 @ 18:49:48

Bra jobbat. :)

Sv: Tackar. ^^

2015-04-22 @ 10:56:34
#3: GoForFit

Grymt! :)

sv: Haha, ooops, ja, det är visst lite genomskinliga ^^'

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: