Fredrik Karlsson

2014-12-03
12:10:00

Måste man...?

En liten intressant grej som slog mig idag " Du kan inte blogga om träning, du är ju inte ens BIFF!"
Måste man seriöst vara världens biff för att blogga om träning? Måste man vara mode expert för att få blogga om mode?? Eller vara häst expert för att skriva en häst blogg? Så jävla tragiskt, det är ju så man upplever det..

Folk får väl skriva om vad dom vill för helvete(!) 
Jag drog 100kg (+20) i marklyft för nån dag sedan, då skriver en "biff" till mig på en grupp som säkert har tränat i 10 år att det inte är okej? Men hallååååå om jag vill skriva om det, så skriver jag om det. . .
Liksom jag tycker det är bra för att vara mig, jag vill dela ut kunskapen och har till andra, plus att jag har varit i paus väldigt länge, och nu på bara några veckor har jag ökat i vikt extremt fort av denna metod och det är jag nöjd över, så fuck you om du har tränat i 12 år och säger att man inte får göra sig och så..

Och det tycker jag ni alla ska tänka på som skriver där ute, skit i vad andra säger det finns ALLTID folk som ska säga dryga saker, men det är inget att bry sig om, kör på det du gillar och det som känns bra för dig! :)
Oftast vet man inte ens vem det är och det är bara en vanlig "random" person där ute i världen som inte har något bättre att skriva, istället kan dom ju stötta och vara en förebild är min tanke.. Det var dagens tankar ^^

Är du sugen på att kommentera detta inlägg så klickar du bara på svampbob som är i högra hörnet av detta inlägg!

Kommentar:
2014-12-03 @ 16:19:39

Den här tanken har jag haft i många fler olika versioner utan någon som helst kommentar. Det är sådana här frågor som jag skulle vilja ha kommentarer så här kommer mig.

Om du hade varit stolt över att lyfta fem kilo så skulle du kunna få vara hur stolt du vill. Det handlar väl inte om hur mycket du lyfte utan om känslan du har. Man får väl för i h*****e tycka att man är bra.

Svar: Ja eller hur!
fredrikkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: