Fredrik Karlsson

2014-04-03
13:29:00

Nya omslagsbilder!

Har lite tid över idag eftersom pokerstars verkar ha någon omstart på sina servers.. =/
Så fick bli att göra om mina omslagsbilder på mina två grupper på facebook, det behövdes kan man säga..
Hade inte direkt några fina ^^
Dom blev väldigt lika varandra, men tyckte det kändes rätt och ha lite fjärillar och blommar nu till vår/sommar! 

Har du blogg eller en hemsida vill jag rekommendera dig att gå med i dessa två grupper för att öka dina chanser att få ännu fler läsare.
https://www.facebook.com/groups/blogglovers/

Kommentarer:
2014-04-07 @ 15:26:33

Så fina dom blev :)

2014-04-07 @ 18:31:13
#2: felicia

försöker gå med i din grupp men ingen som accepterar mig.. lite synd, har väntat några dagar. och kan inte kommentera eller skriva till dig där. så gör ett försök här :)

Svar: Så:)
fredrikkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: