Fredrik Karlsson

2016-06-19
15:26:26

Ett enkelt pass, men idag är det nya tag!!!

Hej, känner att jag är helt värdelös att uppdatera här, tiden räcker inte vi måste utöka timmarna till 30 timmar istället för 24 timmar på ett dygn, då hade det fan varit bättre!

Ni är ändå ett jävla bra gäng som följer mig dagligen, trots jag inte uppdaterar något och vill bara ge er beröm, fantastiskt! Jag ska försöka slänga ut lite bilder oftare!
 
Här kommer en liten bild från igår kväll! Det bjöds på armar,bröst, axlar och mage! Blev att vara på gymmet två timmar för att hinna köra allt!
Idag ska jag pressa marklyft och försöka med nytt personligt bästa på 150kg !!! 
Är GALET taggad, och hoppas verkligen på att ta upp skitet!!!
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: