Fredrik Karlsson

2016-01-17
22:31:00

[WoW] Levla ditt pet piss lätt!

Levla dina battle pet's på noll tid!
Denna guide går bara gör i din Garrison och när "The Beakinator" är vid battle pet master.
Så ser du detta pet någon gång passa på att levla dina pets!

 

Jag använder mig utav pet "Sentinel's Companion" då jag vet 100% att jag vinner alla fighter lätt.
Sedan tar jag någon lvl 1 och kör som vanligt 1 attack och sen byter jag till "Sentinel's Companion"
och dödar motståndaren.

 

Det som är bra med detta är att du bara möter EN motståndare istället för tre.
Det tar ju så extremt lite tid att döda en motståndare jämfört med tre som det oftast är.
Du får hela 744 XP UTAN buff per match!!!
Så använder du hat 10% + korv 25% + bröd 50% så får du 85% mer xp vilket blir HELA 1376XP PER MATCH!
En match tar 1 minut och detta måste vara det bästa sättet att levla!
Men som sagt, detta pet finns inte där varje dag kanske 1 gång per vecka, så du kan ha otur att missa den också..
Men skulle du se den någon gång PASSA PÅ!!

Pss, skulle du inte ha "Sentinel's Companion" så ta något annat bra pet som är starka mot flygande attacker!
OBS: Ditt pet som du levlar måste ha ungefär 200HP minst. ( Så levla den först till 2-3)

 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: