Fredrik Karlsson

2016-01-12
15:00:00

Risen 3: Titan Lords fortsättning..

Jaha, då har man spelat lite av trejan också vilket är "Titan Lords" , första intrycket är ju att det var lite små buggar, etc man kunde springa rakt upp på träden och hamna 20-30 meter upp i luften och sedan ramla ner och dö haha.. Spoiling varning om du fortsätter läsa..

Annars är spelet bra, grafiken är inget att klaga på och gillar att gå runt i grottor och bli skrämd av monster som dycker upp från ingenstans, eller en fallgrav och man måste vara snabb och hoppa över. 
Tydligen så dog man nästan direkt i templet av spöket.. Jag som alltid plockar på mig allting jag hittar, hoppas jag får tillbaka sakerna senare i spelet haha!

Well, mycket spännande spel och rekommenderar det fortfarande, jag köpte mitt för 129:- och det är väl ingen summa man kan bli sur över ifall man ändå inte skulle tycka om spelet..
Tänkte ladda upp lite bilder, enjoy..

Bild 1&2: "spöket" som döda mig
Bild 3: När jag blir återupplivad av någon som heter "Bones" som verkar ha någon magisk kraft och kan återuppliva folk. Dock tog spöket min själ, så Bones och jag ska försöka ta tillbaka den.
Fortsättning följer!! #Risen #gamer #gaming #blogg



 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: