Fredrik Karlsson

2016-01-10
13:10:00

Ny stil inför 2016

Som ni kanske har märkt har jag skaffat en liten ny stil inför 2016.
Ja, då menar jag inte min personliga klädstil, utan mera bloggstil / design..

Tror denna blir bättre och lättare för er att hänga med i, som tidigare kommer jag dock hoppa runt mycket om vad jag just skriver om.
Anledningen till det är för att jag inte har något spel jag verkligen sitter och nöter år in och år ut.
Utan jag byter oftast spel efter några månader, men gillar ni gaming och lite såna saker så rekommenderar jag er varmt att stanna kvar här hos mig.

Till alla gamers där ute, vill jag passa på att bara säga till er att origin har upp till 60% rea på många stora titlar.
Passa på att ta en titt.
Jag rekommenderar dig:

BF4 - Premium edition spara 60%

BF4 - Spara 50%  

Sims - Get to work spara 25%

Sims - Spa day spara 25%

FIFA 16 - Spara 40%

Till hela rean här

Eller varför inte cdons upp till 70% rea?
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: