Fredrik Karlsson

2015-02-20
11:07:09

Woho, vinnare :)

Ha, vad roligt.. 
Jag var med i en tävling på siba där man kunde vinna lite olika prylar.. 
En av prylarna var Sennheiser sporthörlurar, och tänkte att det skulle vara väldigt bra att vinna eftersom mina gamla hade gått sönder och snart är det vår och snön/isen försvinner och det är hyfsat varmt ute och man kan springa med bara tröja och det hade varit en perfekt vinst...
Och vad händer, blir idag taggad av siba och är vinnaren till dessa sporthörlurar!! :D Egentligen hade dom redan på måndagen berättat vinnaren, men jag hade inte sätt deras kommentar eftersom jag inte blev taggad i den, men sen idag så skrev dom en tagg i mitt namn och poff, smått överraskad jag blev, perfekt morgon på en fredag!

Tack SIBA! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: