Fredrik Karlsson

2015-02-17
14:37:00

Dagens tips!

Ej gym relaterat
 

Hej, alla där ute, sluta inte läs! Läs hela texten..
Vill du ha fler likes,kommenterer,följare eller mera besökare till ditt sociala nätverk?
( Twitter, instagram, facebook, hemsida, youtube, myspace, flickr, google, pinterest, soundcloud eller vkontakte?

Läs vidare, för jag ska nämligen tipsa dig om världens lättaste sätt som är helt gratis och extremt simpelt.
Sidan är denna och är helt säker och innehåller inga konstiga grejer. Tryck som vanligt inte på reklamen på sidan bara.. 
Så här fungerar sidan



Du blir medlem på länken, du får automatiskt direkt 30 poäng att använda för. Du får poäng genom att gilla/följa/kommentera eller se videoklipp. Du kan få mellan 6-14 poäng beroende på vad du väljer att göra.
Jag själv har ett youtube konto som jag inte använder och väljer att följa folk där och får 9 poäng för varje person jag följer. 
Det kanske låter jobbigt? Men sluta, jag har fått 900 poäng på 5minuter.. Det går enormt snabbt!
900 poäng = 128 följare eller 300likes.
ALLA konton är riktiga personer, så det är inga bots som följer/gillar/kommenterar dig utan riktiga människor.
Så samla poäng, och sedan är det bara beställa gratis vad du vill för dina poäng..

Så här gör du: 

går in på social media exchange och sedan klickar du på "kugghjulet" som är bredvid varje sociala nätverk.
exempel vid instagram, om du vill ha flera instagram följare klickar du på kugghjulet bredvid där..
Skriver in ditt instagram namn och nån info om ditt konto "fitness" etc och väljer 7-9 credits. "ADD URL"
sedan går det även att välja vilket land du vill ska gilla/följa/kommentera dig.
Du ser även vid "follows" hur många som har börjat följa dig..

Här har du en guide  LÄNK och vill du bli medlem eller kika in på sidan gör det här LÄNK
Jag har använt väldigt många liknande tjänster, även på mobilen osv.. 
men detta slår allt, det är grymt lätt att både få poäng och att få följare till instagram etc.
Ska jag ge betyg på sidan ger jag den 9/10. 

Har du frågor om sidan kan du även skriva en kommentar så kanske jag kan svara på den! :)


 
Like4Like.org - How it works Like4Like.org - How it works
Kommentarer:
2015-02-17 @ 22:54:22

Måste bara säga wooow vilken fin blogg du har. Älskar din design just personlig för bara dig! Absolut inte sista gången jag kikar in här , min favorit kram!

2015-02-18 @ 14:49:36
#2: Ida

Bra tips!

2015-02-21 @ 21:06:07

Sv: Tack! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: