Fredrik Karlsson

2014-12-16
10:51:00

Mutant bcaa

Mutant bcaa hur är dom?
 

Okej, så här ligger det till. Jag har alltid kört med pulver former av allt slag, varför vet jag inte men nu är jag trött på det.. 
Det är drygt och behöva blanda med vatten/mjölk hela tiden och man är så beroende av att behöva ta med sig shake och antingen vatten och pulvret för att göra sin blandning av proteinshake / bcaashake etc..

Nu har jag ändrat min vana lite och börjat köra de som går i caps form och så mycket bättre allt blir.
Mutant bcaa i kapselform och kreatin. 
Kan säga att det är så mycket skönare, och rekommenderar det starkt, så köp det nästa gång du ska ha påfyllning!
Bcaa innan träning är ju det bästa, vilket minskar nedbrytningen av muskler. 
Läs mer här:  Mutant BCAA caps
  
 
 
Kommentar:
2015-01-23 @ 22:56:30
#1: emelie

Jätte bra blogg! :)

Svar: Tack desamma! :D
fredrikkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: