Fredrik Karlsson

2014-12-19
12:20:00

Helt magiskt

Är det inte sjukt, vi är inne i snart slutet av December och det är 6,6 grader ute?
Det känns ju inte direkt som det är jul om 5 dagar precis..  Men vad gör det, skönt utan snö faktiskt!
Slipper det hända massa olyckor precis innan jul, tänk vilken besvikelse när telefonen ringer och polisen säger att nån av dina närmaste familjemedlemmar har varit med om en krock.. Usch!!  Nog om det!

Gud vad härligt det känns på ett annat vis, jag har alltid haft svårt att gå upp i vikt, jag har försökt och försökt..
Men nu äntligen har jag börjat gå upp i vikt, och har faktiskt från september gått upp i vikt ungefär 12 kg.
Nuvarande 81.5kg då 70kg. Känns ruskigt bra, och tränar som en galning 5 dagar i veckan och sakta och säkert ser man lite förändringar! :) 
Mitt mål är nog att gå upp till 88kg till mars och sedan dra deff mars-maj och förhoppningsvis gå ner i vikt till 77kg med en fitbody! ;)

Om ni har några mål inför 2015 får ni gärna skriva en kommentar! :>
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: