Fredrik Karlsson

2016-01-10
21:31:00

Blev lite BF4 ..

Inte spelat BF4 på ett tag, men må säga att jag sög verkligen ibörjan för några månader sen, hade väl sådär 10/50 i stats och blev så jävla förbannad, sen hitta jag två härliga vapen och en liten bättre spelstil och genast blev allt så mycket bättre! :D

Många säger att BF4 är flopp och mega tråkigt, jo kanske det i början som alla andra spel när dom kraschar och har 1000 buggar..
Men ge spelet en chans idag och ni kommer fastna på direkten, väldigt roande spel när man ändå inget har att göra!
Perfekt att spela när man inväntar att det ska bli en ny arbetsvecka. *suck*

 För er som är blinda, hade jag 50/25 vilket jag är toppen nöjd med! ;)
Och om du nu skulle vara sugen på att skaffa dig BF4 så finner ni länkar här till rean.
Där det finns en bundle deal, få alla bf4 spel + exp osv för bara 199:- ( 60% rea)
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: