Fredrik Karlsson

2015-12-31
18:05:00

Fixa pengar på 0 tid

Den lätta vägen att tjäna hundra lappar på bara några få minuter.

Få pengar snabbt och enkelt, snabba pengar online ja det är nog ganska många som googlar dom meningarna..
Är du en av dom?
Fortsätt läsa inlägget för jag tänker nämnligen dela med mig utav de allra bästa sätten på hur du tjänar snabba cash.


Allt du behöver är: En blogg som är 3 månader gammal och som har några inlägg.
PLUS I KANTEN: Är din blogg populär och spriden runt om på webben så har du ännu större chans att få mer cash..


Strunt i att ha banners reklam på din blogg, det är typ 1 / 100 som kanske klickar på dina banner reklamer och kanske 1/1000 som verkligen köper något.
Det är så brutalt svårt att faktiskt tjäna pengar på banners reklam om man inte har flera tusentals besökare varje dag..
Vilket alla inte har!

Därför ska ni skaffa något som heter "bloggerfy"
Där du har möjlighet att verkligen tjäna snabba pengar!
Det du ska göra är ett skriva ett sponsrat inlägg hos några av deras samarbetspartner som du sedan postar på din blogg.
Varje sponsrat inlägg har olika ersättningar, allt från 50 SEK till 500 SEK beroende på företag och vad dom kräver.

Det finns massor av olika sponsrande inlägg att skriva om, allt från mat, sexleksaker, takläggare, flyttstädning m.m.
Det dom oftast vill att man gör är att skriva ett inlägg på 300 ord och använda någon bild samt skriva om deras företag eller en produkt, ( Ljuga lite )
så det låter bra... Och använda några specifika ord i ditt inlägg exempelvis "Pasta från hasseskök".

Well, min poäng med det hela är att du kan tjäna drösvis med pengar på väldigt snabbtid.
Det är dock förbjudet att kopiera från andra sidor / bloggar och detta kollas manuellt upp av dom.

Mitt råd är att testa och tjäna snabba cash som jag gör! :)
Och nej, jag tjänade inte en enda krona på detta inlägg, utan jag delar enbart med mig utav mitt tips nu! :)

För att göra ett bevis på att jag inte sitter och myttar lägger jag upp en bild, och detta har tagit mig kanske 30 minuters jobb varje måndag för att få dessa summor, skulle jag lägga ner dubbelt med tid hade jag garanterat även dubblat lönen..
ps, det bästa av allt är att du inte behöver tänka på att deklarera eftersom bloggerfy drar skatten automatiskt av dig, så du behöver inte tänka på något! =D

 
Tack för mig
Besök gärna dessa länkar för kanon erbjudanden! Erbjudande1 erbjudande2 erbjudande3
 
Kommentar:
2016-01-08 @ 04:20:34

Spännande koncept på bloggen, vad är ditt syfte med bloggen?

För just nu ser det bara ut som en länkfarm. Av din 10 senaste inlägg var det 2 inlägg som inte var Reklam eller ljuga lite om produkter som du skrev i inlägget ovanför.

Var av kommer frågan hur ser dina mål ut för bloggen och vad skulle du säga att din blogg handlar om?

Ha en fantastisk dag


Svar: Hallå!Jadu, alltså jag jag har inte något mål alls med denna blogg, jag drev förut en wow blogg ( world of warcraft) som hade 3-5k följare dagligen. Denna blogg är allt från himmel och jord.
fredrikkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: