Fredrik Karlsson

2015-12-28
23:21:00

Få fin hy

Äntligen har jag hittat en ansiktsrengöring som verkligen funkar och som man inte blir torr av.
Hade inte hört talas om hemsidan förut, men är glad att jag hitta den nu. http://www.sliqhaq.se/ 

Jag har länge haft problem med att jag har blivit torr i ansiktet efter att jag har gjort rent mitt ansikte, exempelvis innan man ska gå och sova känns det skönt att ha ett  fräscht ansikte. 
Men alla andra rengörings produkter har gjort mig torr och jag har behövt använda nån lotion i ansiktet som har gjort att man kanske har fått en och annan finne vilket kanske inte gillas av alla..
Tänk på att om du också reggar dig för deras nyhetsbrev får du hela 10% rabatt på ditt första köp, vilket är värt det.
Det är även snabb leverans och frakten är ingenting, 29:- och det är inget att hänga läpp för, bättre kan det knappast bli?!

sliqhaq har även inte bara ansiktsrengöring utan dom har typ 1000 andra saker också, allt från smink, parfym, skäggvård, lotion, allt för rakning, torr hy, kroppsvård you name it.. Ta en titt vettja, riktigt fräsch och bra sida. 
Något annat jag också älskar är deras "paket" som exempelvis CONTROL SKINCARE KIT eller varför inte ACE FIGHTER PILOT CARE PACKAGE har du en kille eller en man i huset är ju dessa paket den gyllene presenten!

Vem hade inte blivit glad för något sånt här? Och priset är inget att klaga över heller, tveka inte att besöka sidan och kolla runt lite, jag själv fick ett tips från min kompis att besöka denna sida  och ni vet hur skeptisk man är när man får någon "random" länk från sina polare, man tror det är skit... men tur var det för jag hittade verkligen den perfekta ansiktsrengöringen som jag någonsin har testat, så har du inte använt denna rekommenderar jag dig att testa, speciellt om du har torr hy!
 
PORES NO MORE CLEANSER

 

 




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: