Fredrik Karlsson

2014-01-30
11:41:00

Niklas utslagen @Paradisehotel

Uff, min favorit blev utslagen igår.. 
Trodde aldrig det skulle sluta på detta vis, helt jävla otroligt. Att hon kan vara så dum! :s 

Niklas räddar Aina från skitet så hon får vara kvar tack vare honom.. Men Aina kan inte göra desamma mot honom?
Riktigt jävla vidrigt, det är ett spel... Absolut men det handlar om att ge och ta i vissa lägen.
Vad fan har Tobias offrat för  Aina? NADA..

Förstår verkligen inte hur hon tänkte, och hoppas hon verkligen ångrar sig idag när hon såg själv på programmet igår..
Inte nog med det tycker jag nog dom verkade lite "små" kära ibland... Och vem vet vad det kunde ha lätt till om dom gick hela vägen tillsammans? Kanske hade dom varit ett trogen par idag? Men så det sluta nu för dom är ju bara sorligt eftersom Tobias inte är värd ett skit att vara i finalen..
Vad fan har han gjort för att förtjäna en plats i finalen?
Han har glidigt som ett jävla bananskal till finalen pga att han inte vågar vara i några konflikter och försöker hålla ihop med alla tjejer för att ha ett "säkertkort".. Tråkigare person kan man ju försöka hitta..

*Spy* åt båda dom!
Som jag tidigare har sagt så tror jag att jag vet vem som vinner..
Dock tror jag även på en annan person som vinner ( pga spoil från deltagarna på instagram)
Men tänker inte spoila för er...
Ska jag vara ärlig hoppas jag på att Samir vinner.. Men det är ingen stor chans haha ^^


FUuuuuuuuuuuuuu! 



En annan sak, JOPPE vilken PAJAS! :D
omg :( stackarn..
 
Kommentar:
2014-02-03 @ 18:42:13
#1: Me & My

Hej! Tack för ditt kommentar inne hos mig :-D
Jag vet inte om så många skulle vara intresseradf av fler bilder på mig, haha... Och så brukar det vara jag som tar alla kort hemma och jag är inte bra på "selfies" ;)

Svar: Haha, alla vill nog se mera av dig :D
fredrikkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: