Fredrik Karlsson

2014-04-23
22:43:21

Nytt projekt - Växthus

 
Mitt projekt - Växthuset2014
Tänkte för första gången dra igång ett litet projekt, jag vet inte om man kan kalla det projekt? Men jag gör det iaf..
För alla er som är intresserade, jag kommer lägga upp bilder på saker som händer med mitt växthus, jag kommer skriva om olika odlingar jag har gjort och mycket mera som rör sig mitt växthus.
Är du intresserad av att läsa om hur det går borde du följa med från start! 
Nu kööööööör viiiiiiiiiiiiiiiiiii! ( LÄGG SIDAN I BOKMÄRKE/FAVORITER CTRL+D )

Redan börjat så frön och matchen är redan igång!
Imorgon tänkte jag åka ner till stan och inhandla lite saker som jag behöver till mitt bygge.
Detta är första gången jag ska göra något sånt, så har ni synpunkter eller idér och vill hjälpa mig är ni varmt välkomna att skriva era förslag/råd. 

Följande ska inhandlas: 
Tejp,lim, sladdlampa, lampa och någon bunke gjord av aluminium/rostfri där lampan ska sitta i och som jag sedan ska linda in med aluminium folie som ljuset ska reflektera på..
Ett exempel http://i.imgur.com/n9G2EcZ.jpg ( fast lite mindre )

Här är växthuset jag pratar om:
 
Kommentar:
2014-04-24 @ 15:09:48

Lycka till med växthuset :)

Svar: Tack så mkt :D
fredrikkarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: