Fredrik Karlsson

2013-12-29
12:43:00

Betting för 2013-12-29

Halloj mina vänner, hoppas ni hade en trevlig jul. Själv jobba man ganska mycket och hann ej fira så mycket som man hade önskat..


 

2013-12-29 

Sista söndagen detta år och några få bra matcher står på spel.
Jag har bland annat titta extra på några av dom..

Newcastle - Arsenal
Över 2.5 mål X 1.70
Newcastle har spelat väldigt bra på HEMMAPLAN med hela 18 poäng av 27 möjliga.<5-3-1 (W-D-L)>
Dock har även Arsenal tagit hela 19 poäng av 27 möjliga poäng på BORTAPLAN. <6-1-2 (W-D-L)>

Något säger att denna match kan sluta hur som helst, jag tror starkt på Newcastle men samtidigt är Arsenal sjukt starka och kan samtidigt vinna matchen..
Jag tar det säkra före det osäkra och därav kör jag bara spelet Över 2.5 mål X 1.70


Chelsea - Liverpool

Chelsea x 2.15
Chelsea har kontroll på hemmaplan denna säsong kan man säga hela 8-1-0 (W-D-L) ( 25 av 27 möjliga)
Vilket är strålande resultat, men visst är Liverpool ett lag man ej ska räkna bort dock har dom inte varit jätte bra på bortaplan 3-3-3 (W-D-L) med 12 av 27 möjliga poäng.
Därför väljer jag att köra på Chelsea x 2.15.


Huddersfield - Yeovil
Huddersfield x 1.72
Yeovil är inte allt för bra på bortaplan och det känns som Huddersfield har detta lätt.


Coventry - Oldham
Coventry x 1.90
Coventry har hyfsat statistik och har bra form skillnad mot Oldham som ligger sist i tabellen.
7-2-3 (W-D-L) till Coventry på hemmaplan medans Oldham har kassa 3-2-7 (W-D-L) (11/36 möjliga)
Jag kör även en dubbel på Huddersfield och Coventry till 3.29



Må bästa vinna!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: